Kaip veikia kondicionierius?
Pirmiausiai, kompresorius pumpuoja freoną. Freonas, patekęs į radiatorių, atvėsta ir virsta skysčiu. Per termoreguliacinį vožtuvą praėjęs skystis tampa dujomis. Tuomet freonas atiduoda šaltį, nupūstą nuo išgarintojo. Freono dujos grįžta į kompresorių. Jame yra spaudžiamos iki aukšto slėgio ir tampa skysčiu. Toliau viskas kartojasi ratu. Tad neveikiant kompresoriui, kuris be perstojo pumpuoja ir spaudžia šaltnešio dujas, neveikia visa sistema.
Sugedus kompresoriui, nedelsiant reikalingas kompresorių remontas. Mes atliekame visų tipų kompresorių remontą. Remontuojame ir atskiras kompresorių dalis: guolius ar dirželius, jungiančius variklį su kondicionieriaus kompresoriumi. Turėdami profesionalią įrangą greitai aptinkame problemines vietas ir gedimus pašaliname arba pakeičiame senas detales kokybiškomis naujomis.
Kada reikalingas kompresorių remontas?
Didelę įtaką kompresoriaus būklei turi oro sąlygos, kelio danga: druska, purvas, žvyras ir pan. Dažnai genda pažeistos aliuminės detalės: vamzdeliai, mazgai, diržai, guoliai, radiatoriai. Tokiu atveju atliekamas procesas – aliuminio virinimas. Jei gedimai – mechaniniai, atliekama kondicionieriaus sistemos diagnostika ir kompresorių remontas, gali būti keičiamos detalės.
Įjungus variklį, nuolatinio sukimosi kompresorius veikia visada – net neįjungus kondicionieriaus. Tačiau esant nepakankamam freono dujų ir alyvos kiekiui, kompresoriaus elementai gali greitai susidėvėti, o kompresoriaus veikla kur kas suprastėja. Kompresoriai su elektromagnetine sankaba, nesant pakankamam freono dujų kiekiui, visai neįsijungia.
Pasirūpinkite savo automobiliu – atvežkite apžiūrėti specialistams. Mes patikrinsime freono ir alyvos kiekį, surasime pažeistas vietas, jas suremontuosime ir užtikrinsime puikią kompresoriaus ir visos kondicionieriaus sistemos veiklą.